Handelsbetingelser

Velkommen til Sekin
Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler på www.sekin.dk

 

Sekin
Rådmandsvej 46
8500 Grenaa

Danmark
CVR: 43372785

 

Kontakt os:
Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: info@sekin.dk

 

Betaling:
Hos Sekin kan du betale med følgende betalingskort: Visa/Dankort, Mastercard, American Express, MobilePay og Paypal. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes. Alle priser hos Sekin er angivet i DKK og er inklusive 25% moms.

 

Gavekort
Gavekort udstedt på webshoppen kan indløses ved checkout. Har du problemer med indløsning, kan du kontakte os på info@sekin.dk - Vi hjælper dig gerne videre.

 

Levering

Hos Sekin bestræber vi os på en hurtig levering, hvilket betyder at ordrer afsendes i løbet af 1-2 hverdage. Ordrer afgivet på lør-, søn- eller helligdage, bliver afsendt førstkommende hverdag. Der kan opstå længere leveringstid i forbindelse med ferie, specielle aktiviteter/events og tilbud. Hvis de varer du har bestilt, mod forventning ikke er på lager, tager vi kontakt til dig på mail eller telefon. 

Vi sender alle danske ordrer med GLS, som typisk har en leveringstid på 1-2 hverdage. Rettidig levering forudsætter at GLS overholder deres dag til dag levering. 

I vores webshop kan du vælge imellem følgende leveringsformer: 

GLS til nærmeste pakkeshop 45kr, GLS til erhverv 70kr, GLS til privatadresse 70kr og gratis afhentning i vores studio i Grenaa.

Ved køb for 1000kr og derover er fragt med GLS til pakkeshop gratis. 

Vi sender dig en mail med tracking nummer, når din pakke er indleveret til GLS. Hvis du har valgt afhentning i butik, får du en mail, når din ordre er klar til afhentning.

 

International shipments:
International parcels will be delivered by carrier to your nearest parcel shop for pickup. When a parcel shop is not available in your area the parcel is delivered at your address. The shipping cost will be calculated when you have placed your order and you will get a separate invoice for the shipping cost. 

Your order will be shipped insured and you will receive track&trace no., when the currier have picked up the parcel from us. 

 

Fortrydelsesret
Sekin yder 14 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer.

Varer, der ønskes returneret skal være ubrugte og i original, ubrudt og intakt emballage.
Garnfed skal returneres som garnfed og må ikke have været rullet op til garnnøgler.

Du afholder selv udgifterne til returnering. 

Varer sendes retur til:

Sekin
Rådmandsvej 46
8500 Grenaa

Danmark 

 

Ansvaret for de returnerede varer overgår først til Sekin ved modtagelse i butikken. Vi anbefaler derfor at du pakker dine varer forsvarligt ind og sender dem som forsikret pakke med f.eks. GLS eller PostNord.
Husk, at gemme din forsendelseskvittering, som dokumentation for at varerne er afsendt og overdraget til fragtfirmaet.

Hvis du returnerer hele ordren, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger.

Hvis du fik fri fragt og efter returnering ikke længere opfylderbetingelserne for fri fragt, modregnes fragten i det beløb, der tilbagebetales.

Ved uafhentede pakker eller pakker, hvor modtagelse er nægtet, fratrækkes returneringsomkostninger i det beløb, der tilbagebetales.

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto.

Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort.

 

Fortrydelsesret på digitale produkter/opskrifter
Der ydes ikke fortrydelsesret på digitale varer.

Ved køb af digitale produkter/opskrifter og accept af vores handelsbetingelser, accepterer du samtidig, at dine 14 dages returret på det digitale produkt bortfalder.

 

Reklamation
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Du skal reklamere inden for rimelig tid efter du har konstateret fejlen/manglen.

Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, forkert vask og pleje af tekstiler, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer, kontakt os på mail: info@sekin.dk

En godkendt reklamation vil naturligvis blive godskrevet de omkostninger, der har været ifm. returnering af varen.

 

Rabatter og tilbud
Rabatter og tilbud gælder kun varer, som er på lager. Rabat og tilbud kan ikke anvendes ved køb af gavekort eller på fragt og forsendelse. 

 

Sikkerhed
Hos Sekin foregår al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Det er dermed kun betalingsindløseren, der har adgang til dine data. Hverken Sekin eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles ved køb. Dine personlige kontaktoplysninger 100% fortrolige hos Sekin, og vi garanterer, at ingen andre kan få adgang til dem. Du kan læse mere under vores privatlivspolitik. 

 

Forbehold
Sekin tager forbehold for trykfejl, tastefejl, udsolgte varer samt moms- og afgiftsændringer. Eventuelle tilbud gælder så længe lager haves eller i den fastsatte og angivne periode. Sekin forbeholdersig retten til at afvise en handel samt evt. forlange betaling via bankoverførsel - dette i bestræbelse på at undgå svindel med kreditkort.